wtorek, 27 czerwca 2017 r.  Imieniny: Cypriana, Emanueli, Władysława
Komentarze
nowy civic 1,5 turbo cvt - wraĹźenia z jazdy

Dodano: 04.04.2017 17:12 | 7 odsłon | 0 komentarzy

Dostałem na jeden dzień nowego civa - w wypasionej wersji 1,5cvt sport+
To najlepszy kompakt którym jeździłem - na pograniczu klasy premium.
Nowy civ jest dłuższy, szerszy, niższy niż poprzednik (UFO - miałem wersję 1,8 140KM)
Ma z tyłu zamiast belki wielowahaczowe zawieszenie. motor ma turbo, 4 cylindry, i całkowicie nową - genialną skrzynię automatyczną.
Motor ma moment od samego dołu, do 3500 jest cichy, powyżej zamiasty wyć głuch warczy.
Zawieszenie pracuje ciszej, układ kierowniczy jest jeszcze bardziej wyostrzony (ręką czujecie fakturę asfaltu)
WraĹźenia z jazdy: bajka.
Porównywalny jest tylko bmw serii 1 z 2 litrowym motorem (kosztuje o 200 tys), od A3 z 2TFSI i DSG civ jest wyraźnie lepszy. Mazda 3 nawet się nie zbliża do tego poziomu.
za 105-115 tys macie auto wielkości prawie passata czy oktawi, z absolutnie wszystkimi elektronicznymi bajerami na pokładzie. Adaptacyjny tempomat, pilnowanie pasa ruchu, ostrzeganie przy cofaniu o nadjeżdzającym samochodzie, nie mówiąc o kamerach cofania...
MOTOR jest zajebisty - dwie klasy lepszy niż dotychczasowe wolnossaki - i ja to mówię - zza kierownicy accorda 2,4 :-)
Reaguje na muśnięcie pedała, kocha obroty, jest trzykrotnie cichszy niż 1,8 czy 2 litrówka... Pracuje bez wibracji.
A skrzynia
Stawiam tezę , że to najlepszy w tej chwili automat na rynku. DSG szarpie, ma kłopoty z ustaleniem biegu, 7-G tronik za szybko wrzuca wyższe biegi, automat mazdy jest chyba z domu starców, BMW jest ok, ale w autach dwa razy droższych.
Nie widzieliście takiego cvt. Amerykańskie testy nie kłamią. To skrzynia ideał. Pracuje całkowicie liniowo, płynnie przerzuca się miedzy 7 "biegami", ma fenomenalne strowanie, w trybie S manualne sterowanie nie jest korygowane przez komputer (w trybie D koryguje).
W ogĂłle nie ma efektu "multitronika" z audi, gdzie motor swoje a auto swoje.
Mówię Wam, to jest jazda na poziomie mocnego benzyniaka BMW z ich 8 biegowym automatem. Za pół ceny.
Jak dodamy spokojniejszą kabinę, świetne fotele, ostre, świetnie dające się dozować hamulce - mamy auto jeżdzące lepiej niż passat 2 TFSI DSG.
Honda zakłada, że nowy civ zastąpi accorda.
Wady:
-do dupy cennik - mały motor i ubogie wersje, duży motor i wypasione wersje. W efekcie sensowne auto to minimum 105 tys.
-znów na tylnej szybie badziew i spojlerek - dalej nic nie widać
-zrezygnowali z magic seats - szkoda, bo o było zajebiste
-plasticzki jak cię mogę - chociaż nie - do dupy są :-)
- nie ma konfigurowaneych zegarĂłw - gupi kadjar to ma - szkoda :-(
- auto ma dłudi przedni zwis, znó za nisko poprowadzony zderzak - będzie jak UFO cały czas zawadzał o krawężniki :-(
Moja szczera rada -umawiajcie się na jazdy próbne - warto samemu się przekonać jak powinny jeżdzić samochody.
To samochód - zaznaczę - z tym motorem 190 KM i tą skrzynią - dla lubiących jeżdźić. Jesli lubicie mercedesy i ich kisieowaty układ kierowniczy - nawet się do hondy nie zbliżajcie. Moim zdaniem tym autem honda zbliżyła się do BMW, odalając na lata świetlne od forda, skody, hyundaya i mazdy...
Pozdrawiam
jeep
--
YCDSOYA

Więcej w serwisie forum.gazeta.pl »



Kod z obrazka
KomentarzeKomentarze:
reklama

Copyright © 2008 - 2017 Świat motoryzacji - freshbus.pl  - wszelkie prawa zastrzeżone